inkoopassistent / Telefonist (fulltime)

Wij zijn op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en gedreven inkoopassistent die ook inzetbaar is als telefonist.

Als inkoopassistent ben je de spin in het web en verantwoordelijk voor het operationele gedeelte van het inkoopproces.

Als telefonist draag je zorg voor een optimale klantvriendelijke telefonische bereikbaarheid en afhandeling van mail en post.

Wij vinden het belangrijk dat al onze medewerkers feeling hebben met de klanten en collecties. Daarom werk je ook af en toe in de winkel (ook soms op zaterdagen en koopzondagen).  Ben jij de ambitieuze inkoopassistent die passie heeft voor mode, communicatief vaardig is en nieuwe systemen snel oppikt? Dan nodigen wij je uit om je motivatie en CV te mailen.

Jansen-Noy

Jansen-Noy is al ruim 80 jaar een begrip in de regio. Er is maar liefst 4.500 m2 ruimte om onze mooie collecties dames - heren - kids en lingeriemode van toonaangevende merken te presenteren. Daarnaast hebben we ook een Van Arendonk Schoenen Store met een prachtige collectie en Grand Café Juffrouw Jansen. Een goed en gedreven team is essentieel en maakt pas écht het verschil: onze mensen zijn onze grootste succesfactor! Elke dag wordt er keihard gewerkt om iedere klant de service en aandacht te geven die hij verdient. Bij Jansen-Noy is geen dag hetzelfde, er is altijd iets te doen en te beleven.

Taken en verantwoordelijkheden

Je werkt zeer nauw samen met de inkopers om als team te kunnen voldoen aan de targets en om deze ieder seizoen weer te verbeteren:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor de inkoopadministratie. Denk hierbij aan het invoeren van orders, klantbestellingen, nakijken van orderbevestigingen en leverancierscondities etc.;
  • Je maakt inkoopafspraken en zorgt voor een goede voorbereiding van de afspraak;
  • Je ondersteunt de inkopers met omruilingen, klachten en bent verantwoordelijk voor de verdere afwikkeling hiervan;
  • Je controleert bij marketingactiviteiten dat de juiste artikelen op het juiste moment in de winkel aanwezig zijn;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor de telefoonaanname, afhandeling van mail en post.

Wij vragen

Een ambitieuze, enthousiaste teamplayer met een commerciële drive die fulltime inzetbaar is. Je staat stevig in je schoenen en bent niet bang om vragen te stellen.

En verder heb je

  • Een afgeronde mbo-opleiding;
  • Administratieve werkervaring;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Een proactieve en klantgerichte houding.

Algemene informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met: Sandra Verhaegh of Moniek Gordebeke (077-2070380).

Je motivatiebrief met CV mag je mailen naar vacatures@jansen-noy.nl