inkoopassistent (32-38 uur)

Wij zijn opzoek naar een enthousiaste en gedreven collega die onze Buyers van de damesafdeling ondersteunt met administratieve taken, opvolging van afspraken en communicatie. Je bent in deze functie dé spin in het web voor het operationele gedeelte van het inkoopproces.  

 

Een greep uit jouw werkzaamheden:
  • Je werkt zeer nauw samen met de Buyers en haalt waar kan werk uit hun handen;
  • Invoeren van orders, klantbestellingen, nakijken van orderbevestigingen en leverancierscondities etc.;
  • Je maakt inkoopafspraken en zorgt voor een goede voorbereiding van de afspraak;
  • Je ondersteunt de inkopers met omruilingen, klachten en zorgt voor de verdere afwikkeling hiervan;
  • Je controleert bij marketingactiviteiten dat de juiste artikelen op het juiste moment in de winkel aanwezig zijn.

Wanneer ben je de perfecte match?

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding;
  • Je hebt affiniteit met logistieke processen;
  • Je bent een enthousiaste teamplayer met commerciële drive;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je bent sterk in plannen en organiseren;
  • Je werkt erg nauwkeurig, maar verliest de snelheid niet uit het oog.

 

Enthousiast?

Is deze baan jou op het lijf geschreven en voldoe je aan de functie-eisen? Dan ontvangen wij jouw motivatiebrief en cv met pasfoto graag via vacatures@jansen-noy.nl. Een filmpje sturen waarin je jezelf voorstelt mag ook! Vragen? Neem dan contact op met Sandra Verhaegh of Moniek Gordebeke (telefoonnummer 077-4672929). Bereikbaar op maandag- en woensdagochtend, dinsdag, donderdag en vrijdag.

Dan ontvangen wij jouw motivatiebrief en cv met pasfoto graag viaDan ontvangen wij jouw motivatiebrief en cv met pasfoto graag via