Telefoniste (24 uur)

Telefoniste (24 uur per week)

Wij zijn op zoek naar een telefoniste die tevens administratieve ondersteuning biedt aan facilitaire zaken en HR.  Je komt terecht in een dynamische omgeving, waar we gewend zijn om hard te werken en voor elkaar de handen uit de mouwen te steken. Na een inwerkperiode, door je naaste collega’s, kun je zo snel mogelijk volledig zelfstandig aan de slag.

 

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Zorgdragen voor een optimale en klantvriendelijke telefonische bereikbaarheid van Jansen-Noy;
  • Afhandeling van binnenkomende mail;
  • Afhandeling van in en uitgaande post;
  • Standby kassa;
  • Administratieve ondersteuning bij bestellingen, inplannen van afspraken e.d.;
  • Administratieve ondersteuning bij o.a. urenadministratie en het opmaken van arbeidsovereenkomsten.

 

Wij vragen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag van 09.00-18.00 uur. Tijdens drukke periodes in de winkel draai je mee in een roulatieschema voor de weekenden (vrijdagavond, zaterdagmiddag en koopzondagen);
  • Bij voorkeur heb je ervaring als telefoniste. Ervaring met klantencontact is in elk geval een vereiste;
  • Je hebt administratieve werkervaring;
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief vaardig;
  • Je bent stressbestendig; het kan zomaar zo zijn dat er meerdere telefoonlijnen binnenkomen. Je weet alles dan in goede banen te leiden en schiet niet in de stress;
  • Je bent integer en discreet; als telefoniste hoor en zie je veel. Dit hou je natuurlijk voor jezelf.

 

Enthousiast?

Is deze baan je op het lijf geschreven en voldoe je aan de functie-eisen, dan zien wij jouw sollicitatie graag vóór 23 februari bij ons binnenkomen. Stuur jouw sollicitatiebrief voorzien van CV en recente pasfoto naar vacatures@jansen-noy.nl. Voor meer informatie omtrent de vacature kun je contact opnemen met Sandra Verhaegh 077-2070380 (op dinsdag, woensdagochtend, donderdagochtend of vrijdag).